به گزارش ایرنا مسابقات قهرمانی کوراش بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی امروز صبح امروز جمعه با حضور 15 تیم از استان های مختلف کشور در وزن های منهای60، 66، 73، 81، 90، 100 و بعلاوه 100 کیلوگرم در شهرستان اسفراین آغاز شد وعصر امروز با معرفی تیم ها و نفرات برتر پایان یافت.
در این رقابت ها پس از خراسان رضوی، تیم های خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان دوم و سوم شدند.

نتایج رده های انفرادی هم به شرح زیر است:
-60 کیلوگرم: وحید جدی از تیم خراسان رضوی اول ، مرتضی تلسک از تیم سیستان و بلوچستان دوم و حمید رضا فردین نژاد از خراسان شمالی و سجاد کریمان از تهران به طور مشترک سوم شدند.
-66 کیلوگرم: علی قلی پور از خراسان رضوی اول، مهدی کیوان پناه از خراسان رضوی رتبه دوم و سعید رضاییان از خراسان شمالی و قنبرعلی قنبری از خراسان رضوی به طور مشترک سوم شدند.
-73کیلوگرم: حمید زحمتکش از خراسان رضوی اول، امین کامیابی از خراسان رضوی مقام دوم و عباس یزدانی از خراسان شمالی و ابراهیم ولیان از تیم اسفراین به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند .
-81 کیلوگرم: الیاس علی اکبری و هادی قدیمی هر دو از خراسان شمالی به ترتیب مقام اول و دوم و تورج چناری از فارس و محمد ملک محمدی از تهران به طور مشترک حائزمقام سوم شدند .
-90 کیلوگرم: مجتبی زمانی از خراسان رضوی مقام نخست، مرتضی احدی از خراسان رضوی مقام دوم و مجتبی بباغچقی از خراسان شمالی و ناصر اکبری از تهران مقام سوم این وزن را کسب کردند.
- 100کیلوگرم: مجتبی نیک بین از خراسان رضوی مقام اول، عبدالوهاب وهابیان از خراسان رضوی مقام دوم و قاسم احدی از خراسان رضوی و سیدهاشم قاسمیان از تهران به طور مشترک به مقام سوم این رقابت ها دست یافتند.
+ 100کیلوگرم: کامران رستمی از خراسان رضوی اول، مسعود حسن زاده از مازندران مقام دوم و سعید قاسمی از خراسان شمالی وحسین قمی از تهران به طورمشترک سوم شدند.
*همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام کنند. https://t.me/irnaBOJ
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.