سرهنگ علیرضا حسین زاده سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز سه شنبه بر اثر واژگونی یک کامیون حامل بار سیب زمینی در محور بجنورد- آشخانه به دلیل لغزندگی سطح جاده ، 2 سرنشین راننده کامیون مصدوم شدند .
وی افزود: این کامیون حین واژگونی با 2خودروی سواری برخورد می کند که باعث خسارت به این 2خودرو می شود .
رئیس پلیس راه خراسان شمالی علت این حادثه را لغزندگی سطح جاده و تخطی راننده کامیون از سرعت مطمعنه که منجر به عدم کنترل کامیون در هنگام لغزندگی جاده شده است ذکر کرد .
اما روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی این حادثه را با عنوان واژگونی یک کامیون و تصادف زنجیره ای 5خودروی سواری اعلام کرد و گفت: این حادثه در 32کیلومتری محور بجنورد –آشخانه نرسیده به دو راهی پیش قلعه رخ داد که 18 حادثه دیده و 7نفر مصدوم داشت که 4نفرآن ها به مراکز درمانی انتقال یافتند .
رئیس پلیس راه خراسان شمالی در واکنش به خبر جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با بیان اینکه هلال احمر نباید درآمار و اخبار حوادث رانندگی دخالت کند گفت: تصادف زنجیره ای در کار نبوده است زیرا تصادف زنجیره ای به برخورد بیش از 6خودرو با یکدیگر اطلاق می شود در حالی در این حادثه کامیون در حین واژگونی فقط با 2خودروی سواری برخورد کرده است که خسارت هایی به این خودورها وارد شده است .
وی گفت: تعداد مصدومان نیز فقط 2 نفر یعنی راننده و شاگرد راننده کامیون بوده اند .
به گزارش ایرنا در تعطیلات نوروز 96، 260نیروی پلیس تردد خودروها را در محورهای خراسان شمالی رصد می کنند.
استان خراسان شمالی با بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی با 22 گردنه کوهستانی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع شده است که سالانه شاهد تردد خیل عظیمی از مسافران نوروزی از این مسیر است.
1744/7189خبرنگار: بتول صارمی **انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.