سیاوش وحدت پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خرید کالاهای تولیدی که به یقین، افزایش میزان فروش تولیدات در واحدهای صنعتی را به همراه دارد سبب می شود تا تولیدکننده به لحاظ مالی توانمندتر شده و بتدریج برای ارتقای کیفیت محصولات تولیدی اقدام کند.
وی افزود: تا زمانی که تولیدکننده در بازار فروش مشکل داشته باشد به لحاظ مالی، توانایی اقدام برای ارتقای کیفیت محصول خود را ندارد.
وحدت خاطرنشان کرد: بخش چشمگیری از واحدهای صنعتی استان در نواحی و شهرک های صنعتی مستقر هستند و این واحدهای خرد و کوچک برای رونق اقتصاد و اشتغالزایی نیاز به حمایت دارند.
وی با بیان اینکه یکی از بهترین حمایت ها، خرید از محصولات تولیدی آنان و حمایت از بازاریابی است اظهار کرد: در این زمینه با استانداری و دستگاه های دولتی مختلف مکاتبه و محصولات تولیدی در شهرک‌های صنعتی به آنان معرفی شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: البته واحدهای صنعتی نیز مکلف هستند تا برای پاسخ به نیازهای جامعه کیفیت تولید خود را ارتقا دهند زیرا مشتریان در بازار به دنبال کیفیت هستند.
وی افزود: برای افزایش توانمندی واحدهای صنعتی تلاش داریم تا با حضور آنان در نمایشگاه های داخلی و خارجی با نیاز بازار آشنا شده و با افزایش دانش بتوانند برای ارتقای کیفیت تولید خود اقدام کنند.
وحدت گفت: ارتقای کیفیت سبب می‌شود تا رضایت از محصولات تولیدی بیشتر و میزان فروش نیز افزایش یابد.
وی اظهار کرد: خوشبختانه در این استان استفاده از کالای ایرانی جایگاه ویژه دارد و به نظر می‌رسد مردم این استان از کالای ایرانی استقبال کرده اند.
خراسان شمالی دارای 14 شهرک و نواحی صنعتی است که بیش از 150 واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار 20 هزار میلیارد ریالی در این شهرک ها و نواحی صنعتی فعالیت دارند وسه هزار و 601 نفر نیز در این واحدهای اشتغال دارند.
براساس آمار شرکت شهرک های صنعتی استان در حوزه صنایع کوچک هم اکنون دارای 14 ناحیه و شهرک صنعتی مصوب است.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.