به گزارش ایرنا، عبدالله رحیمی شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: 30 میلیارد ریال از این اعتبار مربوط به تامین شیر پاستوریزه و مابقی مربوط به تامین شیر استرلیزه است.
وی با بیان اینکه توزیع شیر در میان دانش آموزان خراسان شمالی از اول دی ماه آغاز شده است افزود: دانش آموزان استان در سال تحصیلی جاری 50 نوبت شیر دریافت می کنند و تاکنون 24 نوبت شیر پاستوریزه و 20 نوبت شیر استرلیزه در میان مدارس استان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه تلاش داریم تا پایان سال تحصیلی جاری، برنامه های توزیع شیر در مدارس استان به طور کامل محقق شود گفت: شیرهای پاستوریزه از تولیدات استان تامین می شود اما از آنجایی که شیر استرلیزه در این استان تولید نمی شود، این محصول از خارج استان خریداری شده است.
به گفته وی تا کنون 14 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح توزیع شیر در مدارس به دست رسیده و هزینه شده است.
معاون توسعه، منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود از افزایش 26 درصدی اعتبارات آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد و گفت: عمده این اعتبارات مربوط به بند 'واو' بوده است.

* هیچ کاری برای راه دسترسی اردوگاه دانش آموزی بجنورد انجام نشده است
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این نشست از اجرایی نشدن راه دسترسی به اردوگاه دانش آموزی شهید چمران در بجنورد انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به این مشکل شد.
علی شورزاده اظهار کرد: راه دسترسی به این اردوگاه منطبق بر راه دسترسی سد بش قارداش است و قرار بود شرکت آب منطقه ای استان در قبال دریافت زمین، این راه را بسازد اما تا کنون اقدام خاصی در این باره انجام نشده است.
61 هزار دانش آموز در 2هزار باب آموزشگاه خراسان شمالی مشغول به تحصیل هستند.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.