به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری در روز سه شنبه، علی آهنی در نشست با محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی در پاریس، تلاش های ارزنده انجام گرفته اعضای این هیئت در سفر به آلمان و فرانسه برای جلب همکاری مشترک طرف های خارجی و ایرانیان مقیم اروپا را ستود و افزود: در پی به ثمر نشستن برجام، فضا برای کار بسیار مناسب شده است و جا دارد استان های مختلف در این زمینه فعال تر شوند.
وی افزود: تشکل های بخش خصوصی و با استفاده از فضای به وجود آمده پس از برجام و با حمایت دولت می توانند با حضور در نمایشگاه های مختلف از جمله نمایشگاه صنایع دستی و فرش و ... برای معرفی قابلیت های منطقه ای قوی ترعمل کنند.
مدیران حاضر دراین نشست هم درحوزه کاری خود گزارشی از وضعیت استان خراسان شمالی و زمینه های همکاری مشترک ارائه و فرصت های سرمایه گذاری استان در حوزه های زنجیره آلومینیوم، فولاد، پتروشیمی و معدن نیز تشریح کردند.
دراین نشست مقرر شد فرصت های موجود در حوزه های کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت و گردشگری خراسان شمالی مستند در اختیار سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه قرار گیرد تا در فرصت های مختلف استفاده شود.
به گزارش ایرنا شماری از مدیران و فعالان اقتصادی خراسان شمالی از هفته گذشته در پسابرجام به منظور جذب سرمایه های خارجی و ایرانیان مقیم خارج با هدف ایجاد رونق و تحرک آفرینی در حوزه اقتصاد، بهره گیری از فرصت های موجود و عملیاتی کردن ظرفیت های مغفول این خطه به 2 کشور اروپایی سفر کرده اند.
این هیئت اقتصادی به ریاست استاندار و با حضور شماری از فعالان بخش خصوصی با عزیمت به 2کشور آلمان و فرانسه می کوشند با معرفی فرصت های سرمایه گذاری این استان به صاحبان صنایع و سرمایه اعم از شرکت های خارجی و ایرانیان مقیم اروپا، هم چنین بازاریابی برای محصولات تولیدی بومی این خطه، گام دیگری برای توسعه ظرفیت های اقتصادی و رونق بیشتر عرصه کار و تولید بردارند.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.