به گزارش ایرنا، سیده زینب جهان مطاع یکشنبه در بازدید مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی از شیرخوارگاه حضرت زهرا(س) شیروان اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال، کودکان بیشتری را در اختیار افراد متقاضی واجد شرایط فرزندخواندگی قرار دهیم.
وی گفت: با توجه به اینکه متاسفانه تعداد پذیرش ها در این شیرخوارگاه افزایش یافته است، مرکز با کمبود هایی مواجه شده که امید می رود با نگاه ویژه مسئولین و خیرین این مشکلات برطرف شود.
وی با بیان اینکه کودکان بدو تولد تا 6 سالگی در این شیرخوارگاه نگهداری می شوند گفت: این شیرخوارگاه تنها شیرخوارگاه خراسان شمالی است که نیازمند کمک خیرین و سایر دستگاه ها است و بدون کمک و حمایت آنان قادر به ارائه خدمات مورد نیاز به این کودکان نیستیم.
جهان مطاع افزود: در شهرستان شیروان علاوه بر این، 2 مرکز به صورت هیات امنایی در نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست هفت تا 14 ساله فعالیت دارند.
در پایان مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی به همراه رییس اداره بهزیستی شیروان از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست شیروان بازید کرد.
مرکز نگهداری کودکان بی پرست و بد سرپرست در شیروان دومین مرکز نگهداری با مشخصات استاندارد در استان است که با 16 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رهبری در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.
این مرکز در زیر بنا 1200 متر مربع در 2 طبقه ساخته شده که در مجموع کل ظرفیت آن 60 نفر می باشد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پر جمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.