به گزارش ایرنا ، هادی قوامی نماینده مردم شریف اسفراین یکشنبه شب با صدور این پیام تصریح کرده است که این یار وفادار انقلاب و مردم، همواره و همیشه و در تمامی دوران های پر فراز و نشیب زندگی پر ثمرش و در مسئولیت های حساس و خطیر خود در هدایت مسیر توسعه و پیشرفت ایران و تعمیق انقلاب، تلاشی وافر داشتند.
به اعتقاد وی ، آیت الله هاشمی همواره با نگاهی ژرف و تیزبین که یکی از ویژگی های خاص آن فقید سعید بود، از ویژگی های بارز ان مرحوم توجه و دقت نظر در تمامی عرصه های اقتصادی و اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و نگاه اعتدالی برای عبور کشور از تنگناهای صعب العبور در مقاطع خاص کشور بود.
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که طرح های بزرگ خراسان شمالی همچون :پتروشیمی، مجتمع صنعتی و لوله گستر و الومینای جاجرم و سیمان بجنورد و دهها طرح زیربنایی استان ، یادگار دوران طلایی دولت ان فقید سعید است،.
هادی قوامی در ادامه این پیام خاطر نشان کرده است که این ضایعه عظیم و دردناک را به محضر مقام معظم رهبری و به تمامی ملت شریف ایران و به خصوص همسر و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن عزیز از دست رفته علّو درجات از درگاه حضرت احدیت خواستارم.
1744 ** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.