به گزارش ایرنا غلامرضا عوض زاده سه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان خراسان شمالی گفت: این شهرستان به عنوان قطب کشاورزی استان خراسان شمالی مطرح است که از لحاظ اقتصاد مقاومتی نقش به سزایی دارد.
غلامرضا عوض زاده افزود: مانه وسملقان به عنوان شهرستان پایلوت در بخش اقتصاد مقاومتی معرفی شده است.
وی اظهارکرد: مدیران دستگاه های اجرایی نباید به صورت انفرادی حرکت کنند و باید کار تیمی را مدنظر بگیرند تا بتوانند مشکلات را برطرف کنند.
وی تصریح کرد: شهرستان مانه وسملقان از لحاظ نخبه های کشاورزی و دانش اموزی در استان مطرح می باشد که این نشانه موفقیت و تلاش مضاعف مردم است.
وی با اشاره به اینکه در بخش تجهیزات کشاورزی در 3 سال گذشته مبلغ 15میلیارد تومان هزینه شده است افزود: در بخش ابیاری تحت فشار نیز مبلغ 600میلیارد تومان تاکنون در شهرستان هزینه شده است.
وی خاطرنشان کرد: بهکده رضوی به عنوان شاخص در استان در بخش تولیدات مطرح شده است و به عنوان پایلوت در بخش اقتصاد مقاومتی مطرح شده است.
وی بیان کرد:با وجود مشکلات بودجه ای در دولت، خوشبختانه توانسته ایم بر مشکلات غلبه کنیم.
وی با اشاره با استراتژی هوشمندانه وزارت نفت گفت: این استراتژی و مقاومت باعث شد ایران جایگاه اصلی خود دست پیدا کند.
وی با اشاره به پایان سال دولت از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا پروژهای نیمه تمام را اتمام و پیگیر ان باشند.
وی افزود: اطلاع رسانی عملکرد ادارات و صداقت در بیان برای ارباب رجوع مدنظر همه قرار بگیرد.
وی با اشاره به عملکرد دولت در شهرستان گفت: استقرار 30پزشک در شهرستان از جمله اقدامات موثر است.
وی افزود: گاز رسانی به طول 832کیلومتر با اعتبار 42میلیارد تومان و ساخت 30مدرسه با 184کلاس درس و اجرای طرح هادی 28روستا از جمله اقدامات صورت گرفته می باشد.
مدیر کل سیاسی استانداری هم در این جلسه با اشاره به پدیده گورخواب ها در یکی از شهرهای کشور گفت: پدیده گورخواب یک شبه بوجود نیامده است که بخواهیم گردن دولت یا دستگاه دیگری بیندازیم.اگر ما بررسی و تحلیل درست می کردیم واقعا نیاز به تخریب دولت و قوه مجریه نبود.
خیرالله ترخانی پدیده گورخواب های پخش شده در فضای مجازی را معتادان متجاهر دانست و اظهار کرد: اگر نیروی انتظامی و شهرداری هم گرمخانه ای در اختیار آنها می گذاشت آنها حتی حاضر به سکنی گزیدن در این گرمخانه را به علت اعتیاد شدید را نداشتند.
وی با بیان این که فعالیت دولت در راستای رسیدگی به این مشکل است تصریح کرد: فضای مجازی موجب سوء استفاده دشمنان می شود و همه باید متوجه باشند رعایت قوانین در این فضا، همانند فضای حقیقی است که هر کسی اخبار ناصحیح در آن انتشار کند مسئولیتش با خودش است.
وی با گلایه از برخی از فعالان فضای مجازی اذعان کرد: در این فضا گاهی به اخبار نادرست و ناصحیح دامن می زنند که از آنها می خواهیم اخبار خود را چک کنند و از صحت آن اطمینان حاصل کنند بعد تحلیل بعمل آورند.
وی تیم اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی را ضعیف دانست و اضافه کرد: دستگاه های اجرایی نسبت به ارایه عملکرد خود کوشا باشند و روابط عمومی های خود را جهت انعکاس عملکرد خود تقویت کنند.
شهرستان 110هزار نفری مانه وسملقان در 45کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است .
/17447183/خبرنگار مرضیه اردکام** انتشار دهنده: علی اصغرافتاده

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.