فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق طلا و جواهر به ارزش 200 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق طلا و جواهر به ارزش 2 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش جماران، سرهنگ مجید یگانه پور در گفت و گو با ایسنا با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت طلا و جواهر یک منزل در سطح شهرستان، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی و دستگیری سارق که از اقوام شاکی بود شدند، افزود: متهم در بازجوئی‌های انجام شده و مواجه با ادله جرم به سرقت طلاجات اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه سارق پس از سرقت مقداری از طلاها را در یک طلافروشی به فروش رسانده بود، خاطرنشان کرد: با حضور ماموران در محل طلافروشی و مخفیگاه سارق، اموال مسروقه به ارزش 2 میلیارد ریال کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با تاکید بر اینکه اموال مکشوفه با هماهنگی مقام قضائی تحویل مالباخته و متهم نیز به همراه مالخر پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: گام نخست در پیشگیری از سرقت، استحکام بخشی به اماکن و اموال خصوصی است که این امر با همراهی شهروندان با پلیس محقق می‌شود.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.