فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری 11 متهم حرفه ای سرقت گوشی تلفن همراه خبر داد.

فرمانده انتظامی خراسان ‌رضوی گفت: با دستگیری ۱۱ متهم باند حرفه‌ای سرقت گوشی تلفن همراه ، ۴۱۲ دستگاه گوشی سرقتی کشف و ضبط شد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، سردار محمد کاظم تقوی افزود: با گزارش سرقتهای سریالی گوشی تلفن همراه در خیابان‌های مشهد دستورهای لازم صادر شد و کارآگاهان مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی‌های دقیق علمی و شیوه‌های فنی پلیسی توانستند ۱۰ عضو اصلی این شبکه را در محدوده خیابان‌های خواجه ربیع، رسالت، بلوار ۲۲ بهمن و طبرسی مشهد چهره‌زنی و شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با ردزنی‌های گسترده محل‌های تردد متهمان را تحت نظر قرار دادند و با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه ۱۰ متهم مورد نظر را در مخفیگاهشان دستگیر و با بازرسی مخفیگاه متهمان ۴۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی را کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه سرنخ دیگری به پلیس دادند و ردپای عامل تغییر سریال شماره تلفن های سرقتی نیز نمایان شد و بدین ترتیب پلیس در اقدامی ضربتی، یازدهمین متهم این شبکه سرقت را نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او یک دستگاه رایانه، یک دستگاه باکس تغییر سریال و تعداد زیادی قطعات جدا شده موبایل را کشف کرد.

او اضافه کرد: در این ارتباط تا کنون ۱۸ مالباخته شناسایی شده‌اند و تحقیقات این پرونده با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.