رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تعداد مصدومان زلزله های امروز -دوشنبه- در شهرستان های جاجرم و گرمه به ۲۵ نفر رسید.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تعداد مصدومان زلزله های ۵.۵ و ۵.۴ ریشتری بامداد امروز -دوشنبه- در شهرستان های جاجرم و گرمه به ۲۵ نفر رسید.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، دکتر تقی دولت آبادی در این رابطه اظهار داشت: از این تعداد مصدوم، ۲۳ نفر به‌صورت سرپایی درمان و از بیمارستان ترخیص شدند و ۲ نفر از مصدومان نیز تحت مراقبت های درمانی هستند.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع زلزله تیم های ارزیاب واکنش سریع اورژانس پیش بیمارستانی خراسان شمالی با ۶ دستگاه آمبولانس به محل وقوع زلزله اعزام شدند و تمامی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ استان، اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس هوایی، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی سطح استان به حالت آماده باش در آمدند.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۵ ریشتری ساعت ۳.۳۴ دقیقه بامداد امروز دوشنبه مناطقی از جنوب خراسان شمالی و شهر سنخواست و روستاهای اطراف را لرزاند و با گذشت حدود پنج ساعت از نخستین زمین لرزه، ۲ زمین لرزه ۵.۴ و ۴.۲ ریشتری دیگر در بخش های سنخواست و شوقان در شهرستان جاجرم به ثبت رسیده است.

وقوع پس لرزه ها در خراسان شمالی به خصوص شهر سنخواست کانون اصلی زمین لرزه موجب شد تا مردم برخی از مناطق شهرستان های گرمه و جاجرم از ترس زلزله منازل خود را ترک کردند و به خیابان ها و پارک های شهری پناه آوردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.