فرمانده سپاه شیروان گفت: پنج هزار بسته معیشتی و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه شیروان گفت: پنج هزار بسته معیشتی و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان خراسان شمالی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه توزیع شد.

به گزارش جماران، سرهنگ عباسعلی ریحانی اظهار داشت: با شروع دهه امامت و ولایت مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سه فاز برگزار می شود.

وی گفت: پس از گستردگی و انتشار ویروس کرونا در کشور به دستور مقام معظم رهبری برای حمایت از خانواده های نیازمند و با توجه به ابلاغیات سازمان بسیج، طرح شناسایی نیازمندان واقعی در شهرستان کلید خورد.

ریحانی افزود: در این رزمایش افراد نیازمند و آسیب دیده اقتصادی را گروه‌های مختلف بسیجی، جهادی و بانیان مساجد شناسایی می‌کنند و بسته‌های معیشتی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه شیروان گفت: کمک های صورت گرفته با حضور خیرین، جمع آوری کمک های مردمی و سپاه در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت.

ریحانی افزود: در کنار تامین امنیت، خدمت به مردم در راستای کمک به دولت و با هدف محرومیت زدایی از رسالت‌های سپاه است که توزیع سبدهای معیشتی میان اقشار آسیب پذیر همچنان در دستور کار سپاه قرار دارد.

وی گفت: وقتی همه نهادها در کنار هم متحد باشند می‌توان بر مشکلات غلبه کرد، سپاه پاسداران در عرصه خدمت رسانی به مردم کوتاهی نخواهد کرد و این کمک‌های مومنانه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.