حمید جوان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی، آمد و شد در این مسیر، به منظور حفظ امنیت شهروندان ممنوع اعلام شده بود.

وی گفت: اهالی ۷۰ روستای بخش سرحد و قوشخانه شیروان از مسیر شهر زیارت،  واقع در پنج کیلومتری شمال غربی شیروان تردد کرده و در مسیر خود از باید از ۲ پل شهر لوجلی، در ۳۰ کیلومتری شیروان، عبور کنند که بعضا در شرایط بارندگی شدید با بالا آمدن آب رودخانه، احتمال بروز خطر برای آنان وجود دارد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل شیروان گفت: بر اثر بارندگی دیروز و جاری شدن سیلاب در بخش سرحد این شهرستان، خسارتی به حوزه راه وارد نشده و جریان سیل موجب رسوب گذاری در سطح جاده شده که نسبت به پاکسازی آن اقدام شد.

شهر زیارت در ۵ کیلومتری و شهر لوجلی در ۳۰ کیلومتری شمال غربی شیروان واقع هستند که با توجه به گذر شاخه هایی از رود اترک از مجاورت آنها، در معرض تهدید سیلاب های فصلی قرار دارند.  

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از دیروز سامانه بارشی جدیدی وارد استان شده که موجب بارش های رگباری باران و تگرگ، آب‌گرفتگی معابر و وقوع سیل تا روز سه‌شنبه خواهد شد.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.