رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام کرد: تحقیق در خصوص هواپیمای اوکراینی ادامه دارد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اعلام اینکه تحقیق در خصوص هواپیمای اوکراینی ادامه دارد، گفت: پرداخت غرامت به خانواده قربانیان آن توسط دولت، در حال پیگیری است

حجت الاسلام شکرالله بهرامی روز سه شنبه در گفت  و گو با خبرنگاران در بجنورد از انجام تحقیقاتی مفصل در خصوص حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داده و گفت: پرداخت غرامت به خانواده قربانیان آن توسط دولت، در حال پیگیری است و یقینا خانواده این افراد باید به حق خود برسند.

حجت الاسلام بهرامی گفت: در این پرونده بسیار تحقیق کرده ایم و به جاهای خوبی نیز رسیده ایم اما هنوز هم این تحقیقات پایان نیافته است.

وی اظهار داشت: از دست دادن فرزند بسیار تلخ و داغی سنگین و تمام تلاش ما آن است که خانواده این جانباختگان به حق و حقوق خود برسند.

وی اظهار داشت: نتایج کامل این پرونده بعد از کامل شدن نهایی تحقیقات اعلام خواهد شد.

یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین که با شماره ۷۵۲ بامداد ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ از تهران به مقصد کی یف پایتخت این کشور اروپایی به پرواز درآمده بود، دقایقی پس از پرواز از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) هدف شلیک اشتباه پدافند هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و تمامی ۱۷۶ سرنشین و خدمه آن جان باختند که بیش از نیمی از آنان ایرانی بودند.

سربازان فراری بخشوده می شوند

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به طرح «بازگشت به سنگر» گفت: از تمامی سربازان فراری درخواست می کنیم تا داوطلبانه به سنگر خود مراجعه کنند که در این صورت در پایان خدمت از نهایت تخفیف که همان بخشودگی و عفو مجازات است، برخوردار خواهند شد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه سربازان فراری معضل خود را باید حل کنند، اظهار داشت: سربازان فراری به سنگرها بیایند و هیچ دغدغه ای نداشته باشند چرا که مجازاتی نخواهند داشت.

وی حجت الاسلام والمسلمین بهرامی بر باز اجتماعی نیروهای مسلحی که جرایمی را شامل شده اند نیز اشاره ای کرد و گفت: کسی که جرمی مرتکب می شود به جرم آن رسیدگی خواهیم کرد اما کسی که جرم مرتکب شده است باز اجتماعی نیز می شود، هدف این سازمان حذف کسی نیست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.