در مکاتبه ای از سوی معاون مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خطاب به استاندار خراسان شمالی عملیات اجرایی برقراری پرواز بجنورد به عشق آباد آغاز شد.

در پی اعلام آمادگی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  برای برقراری ۲ پرواز هفتگی از بجنورد به عشق آباد و بالعکس، و مکاتبه با استاندار خراسان شمالی، عملیات اجرایی برقراری این پروازها آغاز شد.

به گزارش جماران محمدعلی شجاعی روز دوشنبه اظهار داشت: ایجاد و گسترش مراودات با کشورهای آسیایی نظیر ترکمنستان از جمله سیاست های توسعه ای استان است.

وی بدون اشاره به زمان برقراری این پروازها گفت: برقراری پروازهای مستقیم از بجنورد به عشق آباد می تواند ضمن آسان‌سازی آمد و شد به کشور ترکمنستان و دیگر کشورهای آسیای مرکزی فصل جدیدی در برنامه های توسعه استان و کشور ایجاد کند.

وی ادامه داد: پس از سفر سال گذشته به ترکمنستان و امضای تفاهم نامه های مختلف، اجرایی شدن آنها در دستور کار جدی استان قرار گرفت که روز گذشته در نشست با رییس هیات مدیره و مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برقراری این پروازهای هفتگی مسیر بجنورد-عشق آباد و بالعکس قطعی شد.

براساس این گزارش، در مکاتبه ای از سوی معاون مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خطاب به استاندار خراسان شمالی عملیات اجرایی برقراری این پروازها از فرودگاه بین المللی بجنورد آغاز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.