رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی خراسان شمالی از قتل در یک عروسی خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به افزایش استفاده از سلاح شکاری در نزاع و درگیری‌های این استان، گفت: طی ماه گذشته در یک مراسم عروسی بر اثر وجود اختلافات قبلی نزاع و درگیری رخ داده که در نهایت یکی از افراد طرف مقابل را با چاقو به قتل رسانده بود.

به گزارش جماران، سرهنگ مقصود رستگار در نشست خبری که هشتم تیرماه در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد، اظهارکرد: طی سه ماه نخست سال جاری میزان نزاع و درگیری در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است.

 وی با بیان اینکه طی سال های 97 و 98 این شاخص روند کاهشی داشت اما امسال افزایش یافته است، عنوان کرد: پایین آمدن آستانه تحمل افراد و وجود درگیری و اختلافات قبلی از عوامل افزایش این مهم است.

رستگار با بیان اینکه نزاع بیشتر در بین جوانان و افراد در رده سنی میان سال رخ می‌دهد، گفت: در خراسان شمالی قتل با سلاح جنگی نداریم اما استفاده از سلاح های شکاری در نزاع ها گاهی اوقات مشاهده شده و در دیگر موارد هم افراد از قمه، چاقو و چوب و چماق استفاده می کنند.

وی یادآورشد: طی ماه گذشته در یک مراسم عروسی بر اثر وجود اختلافات قبلی نزاع و درگیری رخ داده که در نهایت یکی از افراد طرف مقابل را با چاقو به قتل رسانده بود.

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: جرائم خشن، سرقت مسلحانه از سرقت از بانک و طلافروشی به صفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.