مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: شهرهای این استان در تابستان امسال با تنش آبی مواجه نخواهند بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با تأکید بر اینکه شهرهای این استان در تابستان امسال با تنش آبی مواجه نخواهند بود، گفت: در صورت اضافه مصرف آب، میزان تعرفه های آب تغییر می یابد.

به گزارش جماران، غلامحسین ساقی با تأکید بر اینکه شهرهای این استان در تابستان امسال با تنش آبی مواجه نخواهند بود، گفت:البته تمامی شهروندان باید در مصرف آب صرفه جویی های لازم را داشته باشند چراکه اگر مصرف بیش از اندازه باشد ممکن است با مشکلاتی مواجه شویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیشترین مصرف آب مربوط به شهرهای کوچکی می شود که در چند سال اخیر از روستا تبدیل به شهر شده اند.

ساقی اظهارکرد: در این شهرها حیاط با باغچه های خیلی بزرگی وجود دارد که بیشترین مصرف آب برای آبیاری این باغچه ها استفاده می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اکیپ هایی در این شهرها در حال گشت زنی هستند که در صورت مشاهده مصرف آب توسط صاحبان این منزل، اخطارهای لازم داده می شود و در صورت اضافه مصرف آب، میزان تعرفه های آب تغییر می یابد.

این مقام مسئول با اشاره به دو اتفاق آب رخ داده در خط انتقال کرنخ که تامین کننده آب شهرهای گرمه، ایور و جاجرم است، توضیح داد: این اتفاق سبب افت فشار مخازن آب در صورت مصرف بالا می شود که البته مشکل در حال پیگیری است اما هم اکنون مقداری نارضایتی در شهر ایور وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.