سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد این استان در وضعیت هشدار کرونا قرار دارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه این استان در وضعیت هشدار قرار دارد، تاکید کرد: مردم استان همچنان باید از تجمعات و ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش جماران، سید احمد هاشمی گفت: اکنون خراسان شمالی در وضعیت هشدار قرار دارد و ادامه این وضعیت بسته به افزایش و یا کاهش آمار مبتلایان به کرونا است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مردم استان همچنان باید از تجمعات و ترددهای غیرضروری خودداری کنند خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نباید تصور کرد شرایط عادی است لذا اگر تا هفته آتی وضعیت به همین شکل ادامه یابد محدودیت‌های شدیدتری در استان اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به تعطیلات پایان هفته و اتصال آن به تعطیلات عید سعید فطر افزود: مردم در تعطیلات عید سعید فطر به هیچ عنوان سفر نروند زیرا این اقدام باعث خواهد شد تعداد مبتلایان استان رشد بیشتری پیدا کند و مبارزه با کرونا سخت‌تر شود.

هاشمی با تاکید بر اینکه در خانه ماندن بهترین راه کار مبارزه با کروناست گفت: اگر از تعطیلات پیش رو به درستی استفاده کنیم و مردم در خانه بمانند می‌توانیم به قطع سریع‌تر زنجیره انتقال کرونا امید بیشتری داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در انتها با اشاره به رشد آمار مبتلایان به کرونا در استان بیان کرد:: افزایش تعداد نمونه گیری های سرپایی در چند روز اخیر، بی تفاوتی نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی از دلایل افزایش آمار مبتلایان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.