امین رضا مرآتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اینک زیرگذر روستای حسین آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان بسته است که موتورهای پمپاژکننده در حال تخلیه آب است و برای تردد شهروندان راه جایگزین ایجاد شده است.

وی گفت: در اثر سیلاب شدید دیشب بخش بسیاری از اراضی زراعی کشاورزی شهرستان خصوصا در شهر زیارت، روستای منصوران و بیگان دچار خسارت شده اند که هنوز ارزیابی نهایی صورت نگرفته است همچنین خسارت بخشی از راه ها و ۲ مورد سطحی آبگرفتگی منازل در شهر زیارت بوده که خسارت جانی نداشتیم.

مرآتی افزود: همچنین یک ساعت قبل، تانکر مملو از سوخت که از بجنورد به سمت مشهد در حال عبور بوده به علت بی خوابی در دو راهی روستای بیگان واژگون و راننده آن فوت کرده است که اینک هلال احمر، آتش نشانی، راهداری و پلیس در منطقه حضور دارند.

ساعت ۲۳ پنجشنبه‌شب در محل زیرگذر روستای حسین آباد، در ۱۵ کیلومتری غرب شیروان سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶، به علت ناآشنایی با مسیر در سیل گرفتار شده و خودرو آنان کاملا در آب فرو رفت اما با اقدام به موقع نجاتگران هلال احمر، سرنشینان خودرو که اعضای یک خانواده بودند، نجات پیدا کردند.

با ورود یک سامانه بارشی، بارش باران و تگرگ در استان خراسان شمالی از عصر روز پنجشنبه آغاز شده که این وضعیت جوی تا روز شنبه ادامه دارد و در این بازه زمانی دمای هوا ۱۴ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

ایجاد رواناب، آبگرفتگی معابر،  سیلابی شدن مسیل ها و وزش باد شدید از جمله مخاطرات این سامانه بارشی برای روز جمعه عنوان شده است.  

شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.