سردار ابوالقاسم چمن در گفت‌وگو با مهر با اشاره به اجرای متمرکز رزمایش مواسات در خراسان شمالی اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده از فردا (پنج‌شنبه) توزیع بسته‌های معیشتی در استان آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به تصمیمات کشوری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات در دو مرحله تصریح کرد: نخستین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در آستانه ماه مبارک رمضان و مرحله بعدی همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در پانزدهمین روز ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

سردار چمن از آمادگی مجموعه‌های مختلف برای دریافت موج همدلی و مواسات مردم خبر داد و گفت: نخستین محموله هدایای فرمانده کل سپاه پاسداران به همراه کمک‌های مردمی و گروه‌های مختلف در مصلی امام خمینی بجنورد آماده‌سازی می‌شود.

وی تعداد بسته‌های پیش‌بینی‌شده از سوی سپاه در استان را بالغ بر ۶ هزار و ۴۵۰ مورد در مرحله نخست ذکر کرد و افزود: مجموع بسته‌های در نظر گرفته‌شده از سوی سپاه برای جامعه هدف در استان ۲۲ هزار بسته و سبد کالای ۳۰۰ هزارتومانی است.

چمن درباره جامعه هدف بسته‌های معیشتی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: هرکدام از مجموعه‌های قرارگاه مواسات جامعه هدفی را برای کمک‌های مختلف و سبدهای کالای خود تعریف کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1416015
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.