دریافت 7 MB

شاهین مهردلان در گفتگو با مهر عنوان کرد: پس از شیوع کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی ورزشکاران برنامه تمرینی بسیاری از ورزشکاران تحت تأثیر قرار گرفت.

رکوردار پرتاب وزنه آسیا گفت: حضور ورزش‌کاران در اماکن ورزشی و پیگیری تمرینات آماده‌سازی در برخی استان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تدابیر خاص مدیران ممکن شد، تا قهرمانان ملی که خود را برای حضور در مسابقات مهمی چون کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنند، آسیب کمتری متحمل شوند. اتفاقی که در خراسان شمالی هیچ‌گاه محقق نشد.

مهردلان که این روزها تمرینات آماده‌سازی خود را در بازار محلی بجنورد انجام می‌دهد، گفت: تمرین در فضای غیراستاندارد و زمینی که آسفالت است، منجر به آسیب‌دیدگی قطعی ورزشکار می‌شود.

این ملی‌پوش پرتاب وزنه کشور با اشاره به در پیش بودن مسابقات انتخابی المپیک گفت: برای رسیدن به شرایط ایده‌ات و کسب افتخار برای کشور عزیزم تمرینات خود را در هر شرایطی که هست، ادامه می‌دهم.

مهردلان در ادامه گفت: گویا محدودیت حضور در اماکن ورزشی فقط شامل حال بنده می‌شود، زیرا ورزشکارانی که نورچشمی مدیران ورزشی استان هستند، ممنوعیتی جهت حضور در اماکن ورزشی ندارند.

در اختیار گذاشتن امکانات اولیه‌ای چون زمین تمرینی وظیفه مدیران ورزشی است، پرسشی که در گفتگو با مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی قصد پیگیری آن را داشتیم که به دلیل عدم پاسخگویی وی محقق نشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1415344
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.