به گزارش خبرنگار مهر، ولی‌الله حیاتی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا ویروس در محل سالن جلسات استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: مراکز تفریحی و مدارس و دانشگاه‌ها همچنان تعطیل هستند و برگزاری هرگونه تجمع رسمی و غیررسمی به‌خصوص در روستاها ممنوع است و همه باید تلاش کنیم تا به بهترین نحو ممکن این ویروس کنترل شود.

وی افزود: بنا بر دستور استاندار دو طرح جامع و "کامک" (کاهش اثرات منفی کروناویروس) را در استان اجرا کردیم که طرح کامک، طرح نقشه راه برای دستگاه‌های اجرایی است در این طرح وظایف دستگاه‌های اجرایی در کلیه بخش‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دیده شده است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان شمالی تأکید کرد: بنابراین دو طرح جامع و کامک به عنوان نقشه راه برای هدایت مدیران در خصوص مبارزه با کرونا ویروس قرار دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای کوچ عشایر خراسان شمالی در اواخر اردیبهشت ماه از استان گلستان به مناطق ییلاقی استان با استانداری گلستان به توافق رسیده‌ایم.

حیاتی گفت: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس، همچنان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ۲۱ نقطه برقرار است و ممنوعیت ورود افراد غیربومی به استان همچنان ادامه دارد.

وی در انتها تصریح کرد: اداره کار، رفاه و تأمین اجتماعی استان برای توزیع سبد معیشت به کارگران کم در آمد و فصلی پیگیر اعتبارات از سطح ملی باشد و برای تکمیل این اقدام کمیته مالی استان نیز همکاری دارد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.