سردار علیرضا مظاهری روز شنبه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری در استان، محدودیت های تردد و جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی از روز جمعه هشتم فروردین ۹۹ در سطح استان و شهرستان های تابعه به اجرا درآمد.
وی با اشاره به محدودیت های تردد برای خودروهای غیربومی و غیرساکنان، خاطرنشان کرد: از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، چهار هزار و ۵۸۶ خودرو در ورودی های استان متوقف و به شهرهای محل سکونت خود بازگردانده و ۳۲۹ مورد نیز به علت بی توجهی به هشدارهای پلیس و تخطی از قوانین، با اعمال قانون جریمه شدند.
سردار مظاهری با بیان اینکه در این راستا ۲۶ دستگاه خودرو نیز به توقفگاه انتقال یافت، گفت: این طرح با قوت ادامه دارد و ما نیز از مردم انتظار داریم که به این موضوع بیش از گذشته اهتمام داشته و با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۶۴۵ مورد نظارت بر مجتمع های تجاری، تفریحی، اقامتی و رستوران ها از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام شده است، افزود: ۲۳۶ واحد صنفی متخلف نیز که به دستورالعمل های این طرح بی توجه بودند، پلمب شدند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز از ترددهای بی مورد جدا خودداری کنند و در خانه بمانند چراکه عدم توجه به این طرح، سلامت عموم جامعه را به خطر می اندازد و پلیس نیز با افراد متخلف و کسانی که طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند، برابر قانون برخورد می کند.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی با استان‌های خراسان رضوی، گلستان و سمنان همسایه است.

این استان هشت شهرستان دارد که بجنورد با ۳۳۰ هزار نفر، بیش از یکسوم جمعیت استان را در خود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.