مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با شیوع کرونا، نیاز به اقلام بهداشتی در جامعه بیشتر شده است و در این زمینه، برخی شرکت های تعاونی در استان، خطوط تولید پوشاک را به تولید ماسک تغییر داده اند.

سعید ملایی افزود: اکنون ۹ شرکت تعاونی در استان به تولید ماسک و مواد شوینده و بهداشتی اقدام می کنند.

وی اظهار داشت: روزانه حدود ۶ هزار ماسک و ۷۰۰ عدد گان در تعاونی های استان تولید می شود و تاکنون ۲۱ هزار گان در این شرکت ها تولید شده و این تعاونی ها با تمام ظرفیت مشغول فعالیت هستند.

ملایی گفت: شرکت تعاونی شیروان شیمی هم با تولید ۱۶ هزار لیتر مواد شوینده در روز، در یک ماه اخیر، ۴۸۰ هزار لیتر از این محصول را به بازار عرضه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت تعاونی پاک شیمی اترک هم با تولید روزانه ۲۰ هزار لیتر مواد شوینده و ضدعفونی کننده، تا کنون ۶۰۰ هزار لیتر از این مواد را تهیه و توزیع کرده است.

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: در این شرکت ها، حدود ۲۵۰ نفر به تولید اشتغال دارند.

به گزارش ایرنا، شیوع کرونا سبب شد تا برخی اقلام بهداشتی در بازار کمیاب شود اما در فروردین ماه و با افزایش ظرفیت تولید این اقلام، مشکلات این حوزه فروکش کرده است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.