مجتبی شکوری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ۱۰ روز نخست امسال، مصرف گاز سی. ان. جی هم نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۸ درصد کاهش دارد.

وی در باره سوخت رسانی به هواپیما در فرودگاه بجنورد افزود: میزان مصرف این سوخت در سال ۹۸، نسبت به سال ماقبل، ۱۰ درصد کاهش دارد.

شکوری اظهار داشت: سال گذشته، ۶۹۲ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت برای ۳۱۶ پرواز تامین شده بود که این رقم، در سال ۹۷، تامین ۷۶۷ هزار و ۳۰۰ لیتر برای ۴۱۸ پرواز بوده است.

مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در ۱۰ روز ابتدای امسال هم تنها برای سه پرواز، سوختگیری انجام شده است.

وی افزود: مصرف سی. ان. جی در اسفند ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ به ۱۰ درصد کاهش داشته است.

شکوری گفت: میزان فروش سوخت در جایگاه‌های سی. ان. جی استان در اسفند پارسال، ۶ میلیون و ۸۵۰ هزارمترمکعب بوده که باعرضه این مقدار سوخت، هفت میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر در مصرف بنزین صرفه‌ جویی شده است.

مدیرشرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان شمالی افزود: بیشترین مصرف سی. ان. جی مربوط به بجنورد و کمترین آن در ناحیه اسفراین گزارش شده است.

در خراسان شمالی ۷۷ جایگاه عرضه سوخت شامل ۴۸ باب جایگاه عرضه فرآورده سوختی بنزین، نفت گاز و ۲۹ باب جایگاه سی. ان. جی تک منظوره و ۲ منظوره فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.