حجت الاسلام عظیم آسوده یدکی، یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد ماسک در امامزاده سیدعباس (ع) بجنورد، حمزه رضا (ع) شیروان و محمدباقر (ع) اسپیدان تولید و با همکاری سپاه استان به صورت رایگان بین مردم شهرستان های بجنورد، شیروان، فاروج و مانه و سملقان توزیع شد.
 وی افزود: همچنین با همکاری نماینده ولی فقیه در استان و ستاد نماز جمعه مرکز استان، یک کارگاه تولید ماسک و گان برای پزشکان و پرستاران بیمارستان بجنورد در حسینیه شهدای این شهر فعال شده است.
حجت الاسلام آسوده یدکی خاطرنشان کرد: پنج هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده نیز توسط یکی از خیران شهرستان شیروان به این اداره کل تحویل و بین اماکن متبرکه توزیع شده است و ۵۰۰ بسته غذایی نیز از محل موقوفات منطبق با نیات مورد نظر و مراکز افق امامزادگان سطح استان به همراه مواد ضدعفونی کننده و ماسک به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی افزود: در این میان یک رأس گاو  و یک نفر شتر نیز برای رفع بلا قربانی و گوشت آن بین نیازمندان شهرستان های بجنورد و فاروج توزیع شد.
وی تولید کلیپ، ادعیه و سخنرانی های کوتاه و نشر در فضای مجازی توسط مرکز افق امامزاده سید عباس ع بجنورد را از جمله برنامه های این اداره کل در راستای دسترسی راحت تر مردم به ادعیه در زمان شیوع این بیماری یاد کرد.
حجت الاسلام آسوده یدکی یادآور شد: این در حالی است که در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس تمامی اماکن متبرکه استان از یک هفته قبل از سال جدید تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در رابطه با برنامه ها برای بخشش اجاره بهای مستاجران موقوفات نیز گفت: برای اجاره نیز اقداماتی انجام گرفته که در صورت نهایی شدن اعلام می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.