سرگرد محمد عمارلو شامگاه جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتظار پلیس از مردم این است که همکاری ها بیشتر باشد، اگر پلیس هست و اگر محدودیتی اعمال می شود، برای حفظ سلامتی مردم است.

وی افزود: امروز شاهد تقاضا برای تردد بین شهری افرادی بودیم که همه خود را بومی شهر مقصد عنوان می کردند، راننده ای که پلاکش برای بجنورد بود، خود را ساکن شیروان معرفی می کند، یا پلاک دیگری که مربوط به شیروان است، خود را ساکن بجنورد معرفی می کند، دیگری هم که پلاکش مربوط به بجنورد است، عنوان کرده است که ساکن روستا در مانه سملقان است.

سرگرد عمارلو، افزود: امروز، تقاضا برای ترددهای درون استان زیاد بود.

وی خاطرنشان کرد: ترددها در مسیر بجنورد به آشخانه و نیز بجنورد به شیروان بیش از از سایر محورها بود.

کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی گفت: این در حالی است که در رسانه ها اعلام شده است و محدودیت ها اطلاع رسانی شده است.

وی افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی، با هدف به حداقل رساندن تماس‌های بین مردم اجرایی شده و تلاش داریم تا ترددهای بین شهری محدود شود.

کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح همراهی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین از مردم درخواست می شود از ترددهای خود بکاهند.

بر اساس این گزارش، بنا بر ابلاغ ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا زمان شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی، ساعت صفر امروز تا ۱۵ فروردین است که با هدف به حداقل رساندن تماس های بین مردم و محدودیت در ترددهای بین شهری به اجرا در می آید.

طرح فاصله گذاری اجتماعی در خصوص کاهش ترددها در ۱۶ نقطه ایستگاهی استان اجرا می شود.

بر اساس اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تا ظهر جمعه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان به ۲۸۰ نفر و جانباختگان آن به ۲۷ نفر رسیده است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.