سرهنگ علیرضا حسین زاده روز شنبه،  بی احتیاطی رانندگان و تخطی از سرعت مطمئنه را علت این حوادث جاده ای دانست و اظهار داشت: نخستین روز سال جدید با با سه تصادف در محورهای استان همراه بود که در یکی از این تصادفات که در محور بش قارداش بجنورد رخ داد، راننده و سرنشین این خودرو کشته شدند.
وی افزود: تصادف دیگری که در محور باباامان رخ داد نیز منجر به کشته شدن یکی از سرنشینان این خودرو شد.
حسین زاده خاطرنشان کرد: در این میان یک مورد واژگونی نیز در محورهای استان صورت گرفت که به علت خستگی و خواب آلودگی راننده و نیز تخطی از سرعت مطمئنه روی داد که طی آن یک نفر مجروح شد.
وی مهمترین علت این تصادفات را بی توجهی رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی در نتیجه سوء استفاده از خلوتی محورهای ارتباطی اعلام کرد و از آنها خواست به منظور تأمین ایمنی خود و همراهانشان حتماً رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را به جد در نظر داشته باشند.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از همراهی پلیس در کنار نیروهای راهداری و هلال احمر در ورودی و خروجی های استان به منظور کنترل و پیشگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: خوشبختانه تردد در محورهای استان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.