سردار علیرضا مظاهری جمعه‌شب اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی در یک کارخانه در حاشیه شهر به صورت غیرقانونی اقدام به استخراج ارز دیجیتال کرده، تحقیقات میدانی خود را برای شناسایی این کارگاه آغاز کردند.

وی افزود: در بازرسی از این محل ۴۲ دستگاه تولید بیت کویین به همراه کلیه ادوات و تجهیزات مربوطه مجموعا به ارزش پنج میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال از محوطه پشتی این کارخانه کشف و یک متهم نیز دستگیر شد که اموال مکشوفه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل و پرونده متشکله به مراجع قضایی ارسال شد.

کشف ۱۱۷ کیلوگرم مواد مخدر 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از کشف ۱۱۷ کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد و افزود: این مواد پس از دریافت گزارشی از حمل محموله ای مواد مخدر به استان در نخستین روز بهار، توسط پلیس در ۴ عملیات مشترک در شهرستان های بجنورد، شیروان، فاروج، راز و جرگلان و مانه و سملقان کشف و ضبط شد.
سردار مظاهری گفت: در این عملیات ها که با به متلاشی شدن ۳ گروه قاچاق مواد مخدر و دستگیری ۱۱ نفر منجر شد، ۳۷ کیلوگرم تریاک در مانه و سملقان، ۱۰ کیلوگرم در بجنورد و راز و جرگلان، ۳۰ کیلوگرم در شیروان و فاروج و ۴۰ کیلوگرم نیز با همکاری پلیس استان یزد کشف شد.

وی افزود: در این خصوص ۷ دستگاه خودرو سواری قاچاقچیان نیز توقیف و به توقفگاه منتقل شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.