فرماندار فرماندار شیروان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح به منظور کاهش تردد و ایجاد فرصتی برای گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر اصلی شهری، به مدت سه روز در محدوده خیابان های امام خمینی (ره) و امام رضا (ع)، در حدفاصل بوستان شهید فهمیده تا پل کشاورزان اجرا می شود که این مسیرها از ساعت ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مدت سه ساعت بسته خواهد شد.

امین رضا مرآتی با قدردانی از همکاری شهروندان شیروانی در همراهی با مدیران شهرستان، گفت: با توجه به محدودیت تردد وسایل نقلیه در این ساعات، از بار ترافیکی شهر کاسته شده و تجمع و حضور شهروندان در خیابان ها و مغازه ها برای خرید شب عید نیز بسیار کمتر خواهد شد.

وی افزود: از سویی با اجرای این طرح ضریب خطر و آسیب گسترش ویروس کرونا در سطح شهر شیروان کاهش یافته و مردم بیشتر متوجه خواهند شد که با ماندن در منزل، ریشه و زنجیره ویروس کرونا را قطع خواهند کرد.

فرماندار شیروان گفت: بر اساس تصمیم گرفته شده از دیشب تا اطلاع بعدی خیابان ابن سینا (در تقاطع کوچه خانلق) تا انتهای خیابان جنت (اول فلسطین) از سمت غرب به شرق یک طرفه شده و خیابان های گلستان و حکیم نیز از سمت شرق به غرب یک طرفه خواهد بود.

تاکنون عملیات ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و معابر شهر شیروان در سه مرحله با همکاری نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و شهرداری انجام شده است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خراسان شمالی دیروز به ۱۰۰ نفر رسید و سهم شیروان، به عنوان دومین شهر استان پس از بجنورد، تنها ۵ بیمار بوده است.

شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.