سرهنگ رحمان اسپیدکار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی در معابر شهری بجنورد از ساعت ۲۳ امشب و در سایر شهرهای استان از ساعت ۵و ۳۰ دقیقه صبح فردا اعمال می شود و تا پایان مراسم ادامه دارد.
وی تصریح کرد: همزمان با روز عیدفطر و به منظور تامین و ارتقای سفرهای درون شهری و تامین نظم و امنیت نمازگزاران، ترافیک خودروها در مرکز استان در بولوار مصلی حدفاصل میدان دولت و میدان بازرگانی ممنوع است.
سرهنگ اسپیدکار خاطر نشان کرد: در شیروان تردد خودروها در بولوار امام رضا(ع) حد فاصل میدان انقلاب تا خیابان سلمان فارسی و نیز خیابان جنت از تقاطع شفا تا تقاطع رزاز ممنوع است و این ممنوعیت در اسفراین در مسیرهای منتهی به میدان امام خمینی (ره) اعمال می شود.
وی گفت: در آشخانه نیز محدودیت ترافیکی در خیابان وحدانی، خیابان شهید بهشتی، باهنر و میدان ارشاد برقرار می شود و در فاروج تردد خودروها در بلوار آقانجفی و خیابان شهید شاکری مقابل مصلی ممنوع است.
وی اظهار داشت: در جاجرم تردد خودروها در حدفاصل تقاطع ۱۵ خرداد جنوبی تا تقاطع اصلی ممنوع و در گرمه ممنوعیت ترددها در حد فاصل میدان ارشاد تا تقاطع بسیج اعمال می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی گفت: در شهر راز، محدودیت ترافیکی در حدفاصل میدان معلم تا مسجد جامع اعمال خواهد شد.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.