سیدجواد سیدالموسوی، شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت از مجموع پرونده‌های تشکیل شده ۱۵ مورد مربوط به گرانفروشی بوده که تاکنون برای آن ۳۲ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال محکومیت نقدی صادر شده است.
وی افزود: همچنین از مجموع هفت پرونده مربوط به احتکار اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، الکل و دستکش برای سه پرونده رای صادر شده که منجر به محکومیت نقدی معادل ۱۷۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال به همراه الزام به عرضه کالا در بازار مصرف شده است.
سیدالموسوی یادآور شد: در این مدت ۶۹۰ مورد بازرسی توسط ۱۲۵ گروه گشت های مشترک نظارتی در استان صورت گرفته و بازرسی ها با جدیت در حال انجام است.
وی یادآور شد: بر این اساس روزانه افزون بر ۶ بازدید از تمام بخش ها برای جلوگیری از احتکار و گرانفروشی در شرایط شیوع کرونا و نیاز جدی مردم به این اقلام در حال انجام است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی اظهار داشت: این در حالی است که همزمان با قرار گرفتن در آستانه نوروز ۹۹ نظارت‌ها در بخش‌های مختلف در بین سایر کالاها نیز به صورت جدی تر انجام می گیرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر روز یکشنبه - امروز - ۵۲ نفر در استان خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شمار فوتی های ناشی از ابتلای به این بیماری را ۵ نفر اعلام می کنند.  

نیاز شدید مردم به اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده برای مقابله با ابتلا به ویروس کرونا، موجب روی آوردن برخی از سودجویان به احتکار و یا گرانفروشی این اقلام شده است که مردم را برای تهیه آن به دردسر انداخته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.