ناصر قدیمی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیرو جلسه ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در شهرستان، علاوه بر آرایشگاه های زنانه، تمامی آرایشگاه های مردانه این شهرستان نیز به خاطر جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در نوبت صبح تعطیل اعلام شد که در صورت تخلف از این ابلاغیه و هرگونه فعالیت آرایشگران، بازرسان اتاق اصناف مغازه آنان را پلمب و مدیر واحد را به مراجع قضایی معرفی می‌کنند.  
وی با بیان اینکه ایام پایانی سال اوج فعالیت صنف آرایشگر است اما سلامت شهروندان از همه چیز مهم تر است. خاطرنشان کرد: سالن های آرایشگاه باید مدام ضدعفونی شوند و از همشهریان نیز درخواست داریم برای رفاه حال خود در نوبت عصر با وقت قبلی و رعایت نکات بهداشت فردی و استفاده از لوازم بهداشتی شخصی به آرایشگاه مراجعه کنند.

وی افزود: شهروندان هرگونه تخلف را با سامانه ۱۲۴یا با شماره ۳۲۶۲۳۳۵۹ به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رازوجرگلان گزارش دهند.

در شهرستان رازوجرگلان حدود ۱۰۰ واحد آرایشگاهی زنانه و مردانه فعالیت دارند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شمار مبتلایان بیماری کرونا در خراسان شمالی تا روز شنبه - دیروز- به ۴۶ نفر رسیده است و ۵ نفر نیز بر اثر این بیماری جان باخته اند.

خراسان شمالی دارای ۳۰۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان است که بیشتر این مساحت در شهرستان راز و جرگلان واقع است.

این شهرستان سه بخش و ۶ دهستان با جمعیت ۷۰ هزار نفر دارد و ۹۵ درصد جمعیت این منطقه روستایی هستند.

راز، مرکز شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری مرکز خراسان شمالی قرار دارد و بیشترین تمرکز جمعیتی قوم ترکمن این استان در راز و جرگلان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.