شهردار بجنورد روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود اعلام و اطلاع رسانی به مردم در زمینه تمدید مهلت استفاده از تخفیفات شهرداری تا پایان اردیبهشت ۹۹، همچنان شاهد تجمع و ازدحام مردم در واحد شهرسازی شهرداری هستیم.

هادی زارعی افزود: واحد شهرسازی، این روزها، مملو از جمعیتی است که در پایان سال برای استفاده از تخفیف های ارائه شده مراجعه کرده اند و این امر شرایط کاری را برای کارکنان این بخش سخت و نگران کننده کرده است.

وی گفت: این در حالی است که مهلت استفاده از تخفیفات این نهاد تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی تمدید شده است و شهروندان نباید نگران از دست دادن زمان باشند.

وی با اشاره به اینکه میزان تخفیفات شهرداری بجنورد برای خدمات مختلف ۳۰ درصد است، افزود: از مردم انتظار می رود با توجه به شیوع بیماری کرونا و هشدارهایی که از طرف مسوولان بهداشت و درمان برای پرهیز از تجمع داده می شود، از حضور و تجمع در شهرداری خودداری کنند.

زارعی گفت: تعرفه ابلاغی در سال ۹۹ طبق تعرفه سال ۹۸ محاسبه خواهد شد و شهروندان برای تسویه بدهی های خود به شهرداری تباید نگرانی داشته باشند.

شهردار بجنورد اظهار داشت: پیش از این، مهلت استفاده از تخفیفات، پایان اسفندماه اعلام شده بود اما این مهلت، با همین تعرفه تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده تمدید شده است.

بر اساس این گزارش، پیش تر میزان تخفیفات شهرداری برای بهمن ماه ۳۰ درصد و برای اسفندماه ۲۰ درصد اعلام شده بود اما برای خلوت کردن شهرداری از مراجعان این تخفیفات تا پایان اردیبهشت سال ۹۹ با همان ۳۰ درصد اعمال می شود.

شهر ۲۲۰ هزار نفری بجنورد با سه منطقه شهرداری اداره می شود.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.