رضا فیروزه روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از این توزیع برنج پاکستانی، با تشکیل صف همراه شد که به علت نگرانی ها از تجمع ها و بیماری کرونا، البته در همان روزها، متوقف شد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع برنج  به منظور حل مشکل مردم در تامین این محصول، انجام می شود اما به دنبال راهکاری هستیم تا این اقدام بدون تشکیل صف و تجمع افراد باشد.

شبکه توزیع گسترده می شود 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی هم گفت:توزیع برنج  با تشکیل صف همراه بود که با توجه به موضوع بیماری کرونا، متوقف شد.

امین قربانی با بیان اینکه ۹۶ تن برنج پاکستانی آماده توزیع در بازار است افزود: در حال برنامه ریزی هستیم تا علاوه بر این میزان محموله ۴۶۶ تن برنج دیگر، بدون تشکیل صف در استان توزیع شود.

وی اظهار داشت: با رسیدن محموله ۴۶۶ تنی، با توسعه شبکه توزیع، از تشکیل صف جلوگیری خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: امسال، هزار و ۵۰۰ تن برنج پاکستانی با قیمت مصوب در بازار این استان توزیع شده است که این روند تا پایان سال همچنان ادامه دارد.

استان خراسان شمالی با ۸۶۳ هزار نفر جمعیت، که ۴۴ درصد آنها در نواحی روستایی سکونت دارند، از نظر درآمدی یکی از فقیرترین استان های کشور محسوب می شود.

میزان مصرف برنج در این استان، ۳۵ هزار تن در سال است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.