محمدعلی شجاعی روز شنبه با صدور پیام تقدیری برای مردم این استان افزود: این انتخابات که در اوج فشارهای دشمنان نظام علیه ملت صبور و مقاوم ایران اسلامی، در آرامش و امنیت کامل برگزار شد، فارغ از طیف بندی های سیاسی رایج، یک پیروزی برای کلیت نظام جمهوری اسلامی بود که با حضور حداکثری شما مردم دوراندیش، فشارها را به بهترین شکل خنثی کرد و گوشه دیگری از ظرفیت های مردمسالاری دینی را در چشم جهانیان پدیدار ساخت.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اظهار داشت: انتخابات پرشور و سرنوشت ساز دوم اسفندماه ۱۳۹۸ که با حضور آگاهانه شما مردم در پای صندوق های رأی رقم خورد و همانند برگ زرینی در کتاب قطور حماسه های ۴۰ ساله شما مردم انقلابی و وفادار می درخشد، فصل نوینی را در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران گشود.
وی اضافه کرد: برای این نعمت بزرگ خدای متعال را شاکر و سپاسگزارم و از همه کسانی که با مشارکت خود در این رویداد مهم، صلابت و اقتدار کشور و نظام را بار دیگر به اثبات رساندند، قدردانی می کنم.

شجاعی همچنین، از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی و دیگر دست اندرکاران این انتخابات، که از ماه ها قبل، نهایت تلاش خود را برای اجرای هرچه مطلوب تر انتخابات و فراهم کردن شرایط مناسب برای حضور گسترده اقشار مختلف مردم این استان در ۸۴۰ صندوق اخذ رأی متمرکز ساخته بودند، تشکر و قدردانی کرد.

در این انتخابات بیش از ۶۵۸ هزار نفر در استان خراسان شمالی واجد شرایط رای بودند که بیش از ۵۰ درصد آنان در این عرصه مشارکت کردند.

این در حالی است که هنوز ستاد انتخابات خراسان شمالی رقم دقیقی از میزان مشارکت مردم استان در این انتخابات ارائه نکرده و نتایج آرای منتخبان مردم را اعلام نکرده است.   

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی دارای چهار کرسی مستقل نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و یک کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.