طاهر رستمی پنجشنبه شب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای استقرار به موقع عوامل انتخابات در مناطق دورافتاده و سخت گذر کوهستانی انجام شده و اعضای شعب رای از امروز در ۴ شعبه رای گیری این مناطق استقرار یافته اند تا در صورت بارش برف در روز جمعه، دچار مشکل نشویم.

بارش باران از پنجشنبه شب در اسفراین و برخی نقاط این شهرستان آغاز شده و هواشناسی استان برای این شهرستان در روز جمعه بارش برف را پیش بینی کرده است.  

رستمی گفت: اعزام عوامل برگزاری انتخابات به دیگر شعب دوردست شهرستان در ساعت ۴ صبح جمعه انجام می شود و در شعب شهری نیز تا ساعت ۷ صبح همه عوامل برگزاری انتخابات مستقر می شوند تا کار رای گیری را از همان دقایق اولیه فرایند انتخابات آغاز کنند.

فرماندار اسفراین  افزود: ۹۴ هزار نفر در این شهرستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد هزار و ۳۱۶ نفر رای اولی هستند.

رستمی افزود: ۱۱۹ شعبه اخذ رای برای این شهرستان تدارک دیده شده که ۵۵ شعبه سیار و ۶۴ شعبه ثابت شهری و روستایی است و ۲۷ شعبه در بخش بام و صفی آباد مستقر شده و بقیه در بخش مرکزی و شهر اسفراین به کار گرفته خواهد شد.

وی افزود: از میان ۱۹ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفراین تاکنون ۱۰ نفر انصراف داده و ۹ نفر در عرصه رقابت انتخاباتی بر سر یک کرسی نمایندگی مجلس باقی مانده اند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.