علی بیک زاده روز سه‌شنبه در شورای اداری شهرستان مانه وسملقان اظهار داشت: سی و هفتمین انتخابات کشور را در حالی برگزار خواهیم کرد که مردم یکبار دیگر برای کشور افتخارآفرینی خواهند کرد.

وی با بیان این مطلب که اساس کار نظام از بدو تولد با اتکا بر نظر مردم بوده است عنوان کرد: این انتخابات به سربلندی و عزت ایران کمک خواهد کرد.

بیک زاده افزود: شهید سردار قاسم سلیمانی نگذاشتن بار دیگر تاریخ اسارت حضرت زینب (س) تکرار شود.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان این نظام بدانند که با به شهادت رساندن قاسم سلیمانی مردم دست از انقلاب و دفاع از کشورشان بر نخواهند برداشت بلکه مقاومت را محکم تر و قوی تر ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه باید بستر را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنیم اظهار داشت: مردم از مسوولان همیشه در صحنه ها جلوتر هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی افزود: حضور و مشارکت مردم مایه خوشحالی شهدا و مایه یاس و ناامیدی دشمن می شوند.

وی با اشاره به اینکه ۳۹ نقطه صعب العبور در استان داریم گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم دیده شده است.

بیک زاده گفت: در جنگ تمام عیار اقتصادی به سر می بریم که این محدودیت ها ما را از یک انتخابات پرشور باز نمی دارد.

وی با اشاره به دستور استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: مدیران باید به عنوان سفیران مشارکت در صحنه حضور داشته باشند و به عنوان سفیران نظام، مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنند.

فرماندار مانه وسملقان  هم در این نشست گفت: تا کنونن بستر و شرایط خوبی برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده است.

محمود رضا معموری اظهار داشت: در حوزه مانه وسملقان ۹۶ شعبه پیش بینی شده است.

وی گفت: برای نقاط صعب العبور هم تدابیر لازم گرفته شده و هیچ گونه مشکلی برای استقرار صندوق های رای در این مناطق وجود ندارد.

وی افزود: تمامی شعبات و منابع پشتیبانی، محل استقرا، مساجد و مدارس موضوع انتخابات همه آمادگی لازم را برای مستقر شدن صندوق های اخذ رای دیده شده است.

شهرستان ۱۱۰هزار نفری مانه وسملقان در ۴۵کیلومتری  غرب بجنورد  واقع شده است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.