ولی الله حیاتی روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن بجنورد به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم با شرکت حداکثری در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ثابت کردند که همچنان دل در گرو انقلاب و آرمان های انقلاب دارند و در صحنه های مهم پای کار هستند.

وی، راهپیمایی ۲۲ بهمن را مقدمه ای زیبا برای حماسه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: حضور پر رنگ مردم خراسان شمالی  در جشن انقلاب، نیرویی بازدارنده در برابر دسیسه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مشارکت سیاسی مردم استان در یوم‌الله ها نشانگر  آن است که همیشه وظیفه اسلامی و ملی خود را برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و شهدا بجا آورده اند.

حیاتی با بیان اینکه انتخابات و مشارکت سیاسی پرشور مردم، موجب تحکیم و تقویت، بیش از پیش ایران اسلامی می شود، تصریح کرد: بدون شک مردم با در نظر گرفتن این مساله، فتنه های دشمن را با حضور شکوه مند در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خنثی خواهند کرد.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی دارای ۴ کرسی مستقل نمایندگی در مجلس است و بیش از ۶۵۰ هزار نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.