به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسین تکمیلی روز سه شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شیروان با بیان اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، یک وظیفه انقلابی است، گفت: انتخاب اصلح وظیفه همه است و انتخابات باید هوشمندانه و بابصیرت برگزار شود، مردم نماینده ای می خواهند که در مجلس قوی، مردمی، کارآمد و در میدان باشد.

وی افزود: مردم به پول، عکس، تصویر، شعار و شام رای نمی دهند، مردم کارآمدی را تشخیص می دهند چرا که اینان دلداده انقلاب و رهبری اند و تا زمانی که حضور دارند هیچ دشمنی اثر ندارد، تنها راه مقابله با دشمن قوی شدن است.

 امام جمعه شیروان با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی قابل درمان است و در درون مردم و توسط متخصصان قابل حل است گفت: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با آن درایت و بصیرت دشمن را در منطقه زمین گیر کرد و بیداری اسلامی را رونق بخشید.

تکمیلی افزود: سردار شهید با صلابت، مقتدر و دشمن شناس بود و به موقع دشمن را شناخت و خوب عمل کرد، امروز اگر بخواهیم قوی و مقتدر شویم باید مکتب سردار را دنبال کنیم، راه ایشان راه و مکتب اسلام است و همین مسیر شهدا را باید با صلابت طی کنیم.

وی از ۲۲ بهمن به عنوان روزی یاد کرد که معجزه الهی در کشور اتفاق افتاد، گفت: انقلاب اسلامی یک پدیده بزرگ و منحصر به فرد بود و با همه دشمنی های دشمنان این ملت، مردم و انقلاب روز به روز عزیزتر شدند، این انقلاب با حضور مردم زنده است و تا ظهور امام زمان(عج) زنده و روز به روز بر عزت آن افزوده می شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم شیروان از چهاراه دفاع مقدس تا مصلای نماز جمعه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان، دانش آموزان و خانواده شهدا برگزار شد.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.