به گزارش ایرنا امین رضا مرآتی روز دوشنبه در نشست شورای اداری با محوریت افتتاح متمرکز طرح‌ های دهه فجر با بیان اینکه نباید فضای انتخابات به سمت دشمنی و آسیب به منافع عمومی این خطه سوق داده شود، گفت: ظرفیت های اداری برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات صرف شود و نباید وارد دسته بندیهای سیاسی شویم.

وی همچنین با اشاره به اینکه ادارات به هیچ عنوان نباید در انتخابات مداخله کنند افزود: حضور پرشکوه مردم در انتخابات و بالا بردن مشارکت مردم باعث  اقتدار نظام می شود.

مرآتی گفت: مردم این شهرستان در انتخابات گذشته نشان داده اند که پیوند ناگسستنی با نظام دارند.

نماینده عالی دولت در شیروان اظهار داشت: در شرایط سخت تحریم ها شاهد افتتاح طرح های خوبی در شهرستان بودیم که امسال این شهرستان بالاترین رتبه جذب اعتبارات اشتغال روستایی را داشته است.

امام جمعه شیروان هم در این نشست گفت: انقلاب اسلامی برکات زیادی را در عرصه های مختلف برای کشور داشته که یکی از موفقیت های آن، فراهم سازی بستر گفتمان در عرصه های مختلف است.

حجت الاسلام حسین تکمیلی با بیان اینکه این گفتمان، گفتمان مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار است اظهار داشت: این گفتمان باید به نسل جوان انتقال داده شود و اقدامات انجام شده به نسل جوان نباید مربوط به دهه فجر باشد.

حجت الاسلام تکمیلی افزود: فضای انتخابات در این شهرستان آرام است که باید آن را حفظ کرد تا مردم تصمیم خودشان برای انتخاب اصلح نامزدها بگیرند.

در این مراسم به صورت متمرکز، ۱۲۶ طرح عمرانی، تولید و خدماتی شهرستان شیروان با اعتبار ۷۶۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.