عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: اعتبار حقوق فوق العاده مرزی کارمندان در بودجه سال آتی دیده شده و برای امسال هم از ردیف های مختلف قابل تامین است.  

علی قربانی تصریح کرد: در خراسان شمالی، تمام نقاط شهری و روستایی در پنج شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، رازو جرگلان، فاروج و شیروان مرزی شناخته شده است البته فرهنگیان شاغل در شهر بجنورد، از این امر مستثنی شده بودند که پیگیری ها در این باره انجام شده و این افراد هم از مزایای مزبور بهره مند می شوند.  

وی خاطرنشان کرد: پیگیری شده است تا علاوه بر کارمندان رسمی و پیمانی مشمول فوق العاده مرزی، بخش دیگری از کارکنان هم از این مزایا بهره مند شوند.  

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس قانون، حقوق کارمندان سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا پنج میلیون ریال افزایش یافته است.

کارمندان احکام فوق العاده مرزی را دریافت کرده اند 

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی هم در این باره گفت: کارمندان مشغول در ۲۴ دستگاه استان که مشمول بودجه استانی هستند، احکام مربوط به فوق العاده مرزی را دریافت کرده اند.  

حسین فرجی اظهار داشت: دستگاه هایی که مشمول بودجه ملی هستند، برای اعمال حقوق مرزی کارمندان، از مرکز پیگیری داشته باشند.

وی افزود: براساس بخش نامه فوق العاده مرزی، حقوق کارمندان با مدرک کارشناسی و پایین تر، ۱۵ درصد و حقوق کارمندان با مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر، ۱۹ درصد افزایش یافته است.   

خراسان شمالی از استان های مرزی کشور است که بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با ترکمنستان دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.