حمیدرضا شافعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون، دو هزار و ۳۰۰ تاکسی تلفنی و ۹۵۰ سرویس مدرسه در بجنورد فعال است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۹۵۰ سرویس مدرسه ۴۵۰ نفر آنها خودروهای سواری شخصی هستند، افزود: اطلاعات این تاکسی های تلفنی و سرویس های مدرسه در سامانه مورد نظر مغایرت ها و ایراداتی داشت که این هفته ایرادات  به رانندگان اعلام شده است.

شافعی در رابطه با سهمیه تاکسی های اینترنتی نیز اظهار داشت: این تاکسی ها زیرمجموعه دفتر مرکزی خود واقع در تهران هستند که سهمیه آنها واریز شده و مشکلی برای سوخت ندارند.

وی افزود: سهمیه خودروهای دو تاکسی تلفنی هم سی و لایکسی مجوز دار بجنورد نیز از طریق دفاتر آژانس ها برای رانندگان واریز شد.

شافعی در خصوص افزایش نرخ کرایه برخی از تاکسی های تلفنی نیز گفت: بر اساس قانون هر گونه افزایش قیمت تخلف محسوب شده و به شدت برخورد می شود.

وی یادآور شد: خوشبختانه تا کنون از ابتدای طرح سهمیه بندی بنزین تا کنون فقط دو مورد افزایش قیمت به ما گزارش شد که بعد از تشکیل پرونده برخورد لازم با متخلفان صورت گرفت و بر اساس فرآیندهای قانونی تعدات لازم گرفته شده و هزینه اضافی بازگشت داده شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد افزود: بر این اساس از ابتدای اجرای طرح با ۶۴ مورد تخلفات ثبت شده که بیشتر آنها مربوط به روشن نکردن تاکسی متر و ایراداتی در آن بود برخورد شد.

بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی ۲۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.  
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.