مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد شامل ۶۳۸ حادثه آتش سوزی و ۷۵۹ حادثه در دیگر بخش ها بوده است که از جمله آن می توان به امدادرسانی به شهروندان در ۲۰۷ مورد مزاحمت حیوانات، ۱۶۴ مورد حبس شدگی و ۱۱۱ مورد گرفتاری در آسانسور اشاره کرد.

مجید گریوانی خاطرنشان کرد: در نتیجه این امدادرسانی ها نیروهای این سازمان ۴۹۱ نفر را، شامل ۲۵۳ زن و ۲۳۸ مرد گرفتار در این حوادث، نجات دادند.

وی افزود: در جریان این حوادث هفت نفر شامل چهار مرد و سه زن جان باختند که از این تعداد ۲ نفر به علت در چاه افتادگی و یک نفر نیز به دلیل گازگرفتگی درگذشت و یک نفر با خودکشی به زندگی اش پایان داد.

گریوانی اظهار داشت: همچنین ۵۵ نفر در این حوادث شامل ۳۲ مرد و ۲۳ زن مصدوم شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد با اشاره به وقوع ۶۳۸ آتش سوزی در این مدت، خاطرنشان کرد: در مجموع این حوادث منجر به مرگ ۲ نفر و مصدومیت ۹ نفر دیگر شد.

وی افزود: قرار گرفتن وسایل در مجاورت شعله مستقیم، مایعات قابل اشتعال و اتصالات برق مهمترین علل وقوع آتش سوزی ها در این مدت بوده است که ضروری است شهروندان توجه بیشتری نسبت به رعایت نکات ایمنی داشته باشند.

گریوانی گفت: از مجموع این آتش سوزی ها ۲۷۵ مورد به صورت عمدی به وقوع پیوسته است.

سازمان آتش نشانی بجنورد با پنج ایستگاه و ۸۶ نفر نیرو، به شهروندان مرکز استان خراسان شمالی خدمات دهی می کند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.