مرتضی طاهریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بجنورد با بیان اینکه هم اکنون ۲۵ هزار کانون ثبت شده در مساجد سطح کشور داریم اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا در تمامی مساجد فعالیت های فرهنگی و هنری در کنار سایر فعالیت ها وجود داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه مسجد پایگاه مردمی است اظهار داشت: هم اکنون برخی از برنامه های شاخص در مساجد انجام می شود که بیشتر این فعالیت ها  هم از سوی مردم اجرا می شود.

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد در بخش دیگری از سخنانش بر توانمندسازی بچه های مسجد تاکید کرد و گفت: هم اکنون فعالیت های مختلفی در مساجد انجام می شود، رویکرد این مراکز ساماندهی قشر نوجوان و جوان در زمینه های مختلف و استفاده از ظرفیت آنان است.

طاهریان افزود: بچه های مسجد در زمینه های مختلف از جمله سرود و نمایش و سایر حوزه ها پتانسیل و ظرفیت بالایی دارند که در جشنواره های مختلفی نیز شرکت می کنند که برنامه های آموزشی نیز برای گروه های مختلف داریم تا به توانمندی برسند.

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گفت: هم اکنون ۱۸ هزار کانون در سامانه فعالیت های خود را به ثبت رسانده اند و بر اساس میزان فعالیت کانون ها سرانه نیز به آنان اختصاص داده می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.