ولی‌الله حیاتی روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی خراسان شمالی اعلام کرد: دولت به عنوان قوه مجریه به همراه قوای مقنه و قضاییه تحت فرمان رهبری و زیر پرچم نظام اسلامی به کشور و مردم خدمت می کنند و کسانی نباید یکی را منفک از دیگر قوا دانسته و به هر بهانه ای بر آن بتازند.

وی با بیان اینکه دشمنان همچنان با جدیت برای تزریق روحیه نومیدی و یاس در جامعه ما برنامه دارند، افزود: در چنین شرایطی قابل پذیرش نیست که عده ای از خودی ها ناخودآگاه در دام دشمن افتاده و روی ریلی که دشمن گسترده است حرکت کنند.

وی گفت: دشمن پس از اجرای طرح مدیریت قیمت سوخت تلاش دارد تا به هر طریقی و با استفاده از آخرین شیوه های جنگ روانی و جدیدترین ابزار و شگردهای تبلیغاتی اسباب ناامیدی مردم را فراهم کنند و در اینجاست که لزوم هوشمندی و درایت رسانه های خودی برای انجام رسالت خطیر اطلاع رسانی بیشتر نمایان می شود.

حیاتی اضافه کرد: نمی توان انکار کرد که مردم از نظر معیشتی در فشار هستند، لذا انتظار آن است هر اقدامی که دولت و کارگزاران نظام برای کاهش بار این سختی انجام می دهند در اسرع وقت و به بهترین نحو به جامعه اطلاع رسانی شود.  

رییس شورای اطلاع رسانی خراسان شمالی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: اهمیت این انتخابات بر کسی پوشیده نیست و وظیفه همه بخش ها، ایجاد زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در این عرصه است.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد وانمود کند که بین مردم و نظام فاصله افتاده است، افزود: در این میان وظیفه همه رسانه ها، اعم از واقعی و مجازی آن است که ذهن جامعه را روشن کرده و کشور را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و دشمن شکن آماده کنند.  

در این نشست در خصوص اجرای بند قانونی مبنی بر اختصاص یک درصد اعتبارات دستگاهها برای تولیدات رسانه ای در خصوص اطلاع رسانی از خدمات دولت تاکید شد و با تعیین ضرب الاجلی از همه دستگاه های اجرایی خراسان شمالی درخواست شد تا ۱۵ روز آینده این سهم از بودجه خود را به صورت انفرادی و یا تجمیعی در این زمینه تخصیص دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.