حسن رنگرز شامگاه چهارشنبه در حاشیه برگزاری ششمین دوره رقابت های کشتی جام باشگاههای جهان در سالن ورزشی دانشگاه بجنورد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزبانی هر رویداد ورزشی آن هم در سطح بین المللی طبیعتا با محدودیتها و تنگناهایی مواجه است که خراسان شمالی نیز از این امر مستثنی نیست و زیرساخت های حداقلی ورزشی در این خطه، محدودیت های آن را دوچندان کرده است.
رنگرز افزود: برخی از محدودیت ها در میزبانی چنین رقابت هایی خارج از اختیار مسوولان ورزشی کشور و استان است، به گونه ای که کاهش سطح کیفی رقابت ها می تواند متاثر از عدم حضور کشتی گیران مطرح جهانی باشد و این هیچ ارتباطی به مسوولان برگزار کننده ندارد.
وی افزود: آنچه آشکار است آن است که بجنورد و مسوولان خراسان شمالی، با وجود همه فقری که در زیرساخت های ورزشی منطقه دیده می شود، با نامزد شدن و پذیرش میزبانی این رقابت ها ثابت کردند که از جسارت لازم برای توسعه و پیشرفت در این مسیر برخوردارند و علیرغم همه نارسایی ها و زیرساخت های حداقلی، توانایی برگزاری رویدادهای وزشی بین المللی را دارند.
رنگرز با اشاره به غیبت کشتی گیران روسیه و آمریکا در این مسابقات، گفت: آنان به دلیل پایان سال فنی و آغاز سال میلادی نتوانستند در این رقابت حضور یابند ولی رویکرد فدراسیون کشتی بر این مبنا بوده است تا ششمین دوره رقابت ها نیز همانند دوره های پیشین، از سطح کیفی مطلوبی برخوردار باشد و با دعوت از ۶ تیم خارجی گرجستان، آذربایجان، هند، چین، ارمنستان و قرقیزستان تا حدودی توانستیم سطح کیفی رقابت ها را حفظ کنیم.                  

ششمین دوره مسابقات جام باشگاه های کشتی آزاد و فرنگی جهان، روز چهارشنبه با رقابت کشتی گیران فرنگی کار در بجنورد آغاز شد که فردا با رقابت کشتی گیران آزادکار دنبال شده و جمعه شب پایان می یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.