به گزارش ایرنا  ولی الله حیاتی روز چهارشنبه در نشست فعالان سیاسی شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: دشمنان ایران به این نتیجه رسیده اند که تنها از طریق فشارهای اقتصادی می توانند به نظام آسیب برسانند.

وی افزود: دشمنان و استکبار جهان درصدد هستند بین مردم و حاکمیت اختلاف و فاصله بیندازند و جنگ امروز ما با استکبار سخت تر از توطئه های پیش از انقلاب است.

وی بیان کرد: تاکتیک دشمنان در گذشته برای ما مشخص شده بود اما امروز علیه ما جنگی طراحی شده که در کانون های مختلفی آن را بررسی کرده تا در باره ایران آن را اعمال کنند.

حیاتی افزود: دشمن امروز به درون خانه‌های ما نفوذ کرده است و می خواهد نسل جوان مملکت ما را که قوت و عزت یک مملکت است از بین ببرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: در مقابل عظمت، کرامت و جانفشانی ملت ایران هرچه مسئولان کار کنند ناچیز و اندک است.

حیاتی گفت: وحدت و همدلی در استان خراسان شمالی مثال زدنی است و به همین دلیل در انتخابات آتی بطور گسترده شرکت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: همه باید پایبند به قانون باشیم  و به همین منظور، هم انتخاب کنندگان و هم انتخاب شوندگان بر مدار قانون حرکت کنند.

وی با بیان اینکه وحدت در ایران تاکتیکی نیست بلکه راهبرد نظام است اظهار داشت: مردم برای مبارزه با استکبار  همواره در صحنه ها حضور داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی با توصیه به مردم و همه احزاب و گروه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم گفت: از تخریب یکدیگر استفاده نکنیم و از سخنان و مطالب تفرقه انگیز پرهیز کنیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی هم در این نشست گفت: انتخابات حق الناس است و هدف از انجام این کار ارتقای اعتماد عمومی به نظام جمهوری اسلامی است.

صادق اسپیدکار ابا بیان اینکه اعتماد مردم را باید نسبت به نظام افزایش داد، گفت: ایجاد شور و نشاط و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید در دستور کار باشد.

در این نشست نمایندگان احزاب و تشکل ها دیدگاه های خود را  در بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.