امین رضا مرآتی یکشنبه شب در نشست شورای اداری شیروان اظهار داشت: همچنین با توجه به اینکه در بسیاری از مدارس روستایی شیشه کلاس‌های درس شکسته شده و همچنین برخی از این مدارس نیاز به کارهای عمرانی دارد، بخشداری ها و دهیاری ها می توانند در این زمینه کمک موثری داشته باشند.

رییس شورای آموزش و پرورش شیروان گفت: این اداره فرهنگی و آموزشی باید از ظرفیت تشکل های غیردولتی برای آموزش های مورد نیاز خود استفاده کند.

مرآتی افزود: در این راستا، دستگاه های مختلف نظیر بهزیستی و مرکز بهداشت که متولی مباحث فرهنگی اجتماعی هستند افراد مورد نظر خود را که با این ادارات همکاری دارند به آموزش و پرورش معرفی کنند.

فرماندار شیروان در خصوص دریافت هزینه های فوق برنامه در مدارس نمونه دولتی افزود: با توجه به تحصیل دانش آموزان نخبه و محروم روستایی در این مدارس و  وضعیت اقتصادی نامناسب جامعه، مدیران نباید شهریه تحصیلی دانش آموزان را افزایش دهند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شیروان هم از اعزام نخستین مرحله کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر این شهرستان در هفته جاری خبر داد و گفت: برای هر مرحله از اعزام  دانش آموزان 280 میلیون ریال نیاز است.

هم اینک ۲۸ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.