مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بارش برف در گردنه اسدلی شب گذشته گزارش شد که راهداران شهرستان بجنورد برای تامین ایمنی راه، نسبت به برف روبی این محور اقدام کردند.

علی اصغر بدیعی مقدم با بیان اینکه این نخستین اعزام راهداران برای برف روبی در سطح جاده های استان است اظهار داشت: راهداران همچنین نسبت به شن و نمک پاشی در مسیر گردنه اسدلی اقدام کردند.

بخشدار بخش سرحد شیروان هم گفت: نخستین بارش برف پاییزی ارتفاعات منطقه گردشگری گلیل این شهرستان را سفیدپوش کرد که موجب خوشحالی کشاورزان منطقه شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: در شبانه روز گذشته، بیشترین بارندگی استان از ایستگاه طبر در شهرستان جاجرم با ۱۳.۳ میلی متر گزارش شده است و پس از آن، اسفراین 13 و لوجلی در شیروان هم  ۱۲.۸ میلی متر بارندگی داشته است.

هادی هادی زاده اظهار داشت: بجنورد هم در این مدت،  ۳.۱ میلی متر بارندگی داشته است.

وی گفت: همچنین در شبانه روز گذشته کوسه در شهرستان شیروان با کمینه دمای منفی ۱ درجه سانتیگراد سردترین و مهمانک شهرستان مانه و سملقان با بیشنه دمای ۱۹ درجه سانتیگراد، گرم ترین نقطه استان بوده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی افزود: بیشینه دمای بجنورد هم ۱۴ و کمینه دمای آن ۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است. 

هواشناسی خراسان شمالی هم برای امروز کاهش پنج تا هشت درجه ای دمای هوا پیش بینی کرده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.